fa-IR
ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود
ثبت‌نام نکرده‌اید؟
ثبت نام

شرکت ندا گستر دیدنو

شرح

https://www.digicrm.ir

kazio.zare@gmail.com

   ایران
   تهران
   تهران

مدیریت ارتباط با مشتری به صورت دیجیتال (هوش مصنوعی و کارت ویزیت الکترونیک)

با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری هوش مصنوعی در دنیای فناوری اطلاعات، امروزه بسیاری از کسب و کارهای نوپا و یا حتی غول های فناوری اطلاعات همچون Microsoft, IBM, Google و ... اقدام به طراحی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی کرده اند. در حال حاضر بسیاری از مردم و کسب و کارهای دنیا از مزایای استفاده از این فناوری بهره مند شده اند. اما هیچکدام از محصولات یاد شده سازگاری مناسبی با زبان فارسی نداشته و یا امکان خرید و پشتیبانی برای کاربر ایرانی را ندارند.
در این راستا شرکت ندا گستر دید نو با تکیه بر دانش متخصصان خود اقدام به طراحی محصول ایرانی مبتنی بر هوش مصنوعی نموده است. هسته این سرویس بصورت تحت وب طراحی شده و میتواند بصورت چت بات یا وب سرویس به مشتریان ارائه گردد. لازم به ذکر است نسخه اولیه این سرویس از نمونه های خارجی موجود عملکرد بهتری از خود نشان داده است، بطوری که قابلیت تشخیص بر اساس شباهت متن ها به یکدیگر را دارا میباشد. همچنین نسخه پیشرفته این محصول با قابلیت پردازش زبان طبیعی فارسی و یادگیری ماشین به مرحله رونمایی نزدیک شده اما نیازمند سخت افزارها و زیر ساخت های قدرتمند برای پیاده سازی می باشد که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اجرای تجاری آن در حال حاضر در دست برسی می باشد.
متاسفانه در بسیاری از کسب و کارها زمان پاسخگویی به مشتریان بسیار طولانی می شود. همین امر نیز سبب آزرده خاطر شدن مشتریان شده و تبعات سنگینی برای کسب و کارها دارد. در حالی که استفاده از فناوری چت بات هوش مصنوعی می تواند این زمان را به حداقل برساند و سبب جلب رضایت مشتری شود. در حقیقت پایگاه داده ای که برای این محصول تعریف می شود پاسخ تمام سوالات رایج مشتریان را در بر دارد. بنابراین تنها در صورت نیاز به مشاوره ی تخصصی، مسئول ارتباط با مشتری به ارائه خدمات به مشتریان می پردازند. از این رو پاسخگویی به مشتریان تسریع شده و سبب جلب رضایت آن ها می شود.
در حال حاضر این محصول با نام "آروشا" به مشتریان شرکت ارائه شده است. آروشا در حال حاضر توانایی ایجاد یک پایگاه دانش بر اساس سوال و جواب های مورد نیاز یک کسب و کار برای پاسخ گویی به مشتریان را دارد. همچنین در صورتی که سوالی توسط مشتری پرسیده شود و پاسخ آن در پایگاه دانش آروشا موجود نباشد، پیام مورد نظر برای اپراتور ارسال شده و با پاسخ دادن به آن، آروشا پاسخ سوال جدید را نیز می آموزد.
در حال حاضر امکانات آروشا به شرح زیر است:
•ذخیره کردن سوالات و جواب دادن به کاربر به صورت خودکار
•امکان ارتباط مستقیم با مشتری (بدون ذخیره پاسخ ها)
•امکان تنظیم یک پاسخ موجود در پایگاه دانش برای سوال جدید
•امکان ذخیره خودکار همزمان کلمات کلیدی ، سوال و جواب به صورت هوشمند
•امکان اتصال به سایت های شرکتی، خبری، فروشگاهی و غیره
•سرویس های متنوع با اتصال به شبکه های اجتماعی
اگرچه این محصول برای پاسخ گویی به مشتریان یک کسب و کار بهینه شده، اما میتوان با استفاده از هسته آن
کاربردهای دیگری را نیز پوشش داد، از جمله:
•آموزش مطالب به جمعی از کاربران
•آموزش دروس تحصیلی به دانش آموزان
•آموزش زبان های خارجی
•استفاده در روان درمانی
•سرگرمی، بازی و ...
استفاده از فناوری هوش مصنوعی میتواند تا حد زیادی حجم کار نیروهای پشتیبانی کننده از مشتریان را کاهش داده و وقت آن ها را برای رسیدگی به سایر امور کسب و کارها آزاد تر کند. لذا با یک حساب سرانگشتی میتوان به این نتیجه رسید که استفاده از فناوری هوش مصنوعی میتواند کیفیت کسب و کارها را افزایش دهد. به امید آنکه بتوانیم با کمک یکدیگر گامی هرچند کوچک در بهبود فضای کسب وکار کشورمان برداریم.

فایل
فایل
انصراف
همکاران