در این مرکز قصد داریم با استفاده از شبکه هوشمند مخابرات ، نسبت به رفع ایرادات و معایب  سیستم های حفاظتی و امنیتی اقدام نماییم

تشکیل مرکز پاسخگویی خدمات سیستم های حفاظتی

در این مرکز قصد داریم با استفاده از شبکه هوشمند مخابرات ، نسبت به رفع ایرادات و معایب سیستم های حفاظتی و امنیتی اقدام نماییم
توضیح
صاحب نظران بر این باورند که حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتری مداری رمز بقای عرضه کنندگان کالا و خدمات بوده و یکی از مهمترین معیارهای حیات هر بنگاه،توجه به خدمات پس از فروش خصوصا” در مورد کالاهای مصرفی با دوام می باشد.کیفیت بالا و قیمت رقابت پذیر و معقول شرط لازم برای موفقیت در فروش کالا است، لیکن شرط کافی برای تداوم حضور یک محصول، در بازار تضمین خدمات پس از فروش آن است.
بنابراین توجه و رسیدگی به خواست مشتری در حفظ بازارهای موجود و گسترش آن نقش قابل توجهی را می توان ایفا کند.هر چه شرایط گارانتی و خدمات بهترباشد نگاه مشتری با اعتماد بیشتری همراه خواهد شد.

به طور کلی خدمات پس از فروش ،بر اساس چهار شاخص ذیل مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت:

۱-کیفیت خدمات

۲-سرعت خدمات

۳-هزینه

۴-نتیجه عملکرد

حضور مسئولان و پرسنل کارآزموده و آموزش دیده در برخورد با مشتریان ، بررسی تمام نقص ها موجود و احتمالی ،ارائه راهکارهای مقرون به صرفه و جایگزینی قطعات در حداقل زمان ممکن و در نهایت ارائه خدمات حمایتی از کارفرمایان، ارکان اصلی استراتژی خدمات پس از فروش در شرکت عارف گستر را شکل می دهد.

در همین راستا تصمیم بر این دارم تا با استفاده از سانترال آنلاین و شبکه هوشمند ملی یک مرکز مشاوره تلفنی برای ارائه خدمات پس از فروش برای تمامی مشتریان ایران اسلامی نمایم
توضیحات مالی
ترنول مالی ایجاد شده در قالب ساعت نفر پاسخگویی به افراد پرداخت می گردد
مدارک لازم برای ارائه خدمات
لیسانس برق
لیسانس it
فوق دیپلم برق قدرت