خدمات مرکز تماس و پشتیبانی

توضیح
با سرویس مرکز تماس (Call Center) حامی سان، فرقی نمیکند حجم تماسهای شما در تمام طول سال زیاد باشد یا تنها برای فصلی و زمان مشخصی از سال و یا حتی برای فروش خدمات و کالای شما. تیم مرکز تماس با کسب و کار شما خود را وفق میدهد و با تجربه چند ساله در زمینه آموزش اپراتورهای مرکز تماس، پروسه آموزش و تحویل کار با هر میزان تماس را در کمترین زمان ممکن انجام میدهد تا دغدغه پیاده سازی و مدیریت این واحد از سازمان شما برون سپاری شود.

راه اندازی مرکز تماس، استخدام اپراتورهای حرفه ای و آموزش مداوم به منظور حفظ کیفیت در پاسخگویی نیازمند صرف هزینه گزافی است. اما با استفاده از سرویس مرکز تماس حامی سان دیگر نیازی به راه اندازی مرکز تماس در سازمان یا شرکت خود ندارید. تیم حرفه ای اپراتورهای ما توان پاسخگویی و ارتباط با کاربران و مشتریان کسب و کار شما را در هر ساعت از شبانه روز داراست.
توضیحات مالی
مدارک لازم برای ارائه خدمات