کارگاه تخصصی «استارتی برای برند شدن»

کارگاه تخصصی «استارتی برای برند شدن»

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
تهران-میدان ونک-بزرگراه حقانی-مسیر غرب به شرق-بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس-خروجی کتابخانه ملی-باغ کتاب تهران

کارگاه تخصصی «استارتی برای برند شدن، چگونه استارت‌آپ خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم؟» روز چهار‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در تهران برگزار می‌شود.

 

درباره رویداد:

برخلاف باور عموم، برندسازی، انتخاب نام و تبلیغات نیست بلکه تدوین و پیاده‌سازی استراتژی درست و مناسب، در جای‌جای کسب‌وکار است. در این کارگاه خواهید آموخت که چگونه یک استراتژی برند موفق تدوین کرده و آن را پیاده‌سازی کنید. می‌آموزید که چگونه برند از درون سازمان شما ساخته می‌شود و برندهای بزرگ جهانی چگونه ساخته می‌شوند و پایدار می‌مانند.

 

سرفصل‌های کارگاه:

  • برند چیست؟
  • نقش تحقیقات بازاریابی در برندسازی
  • تدوین استراتژی برند برای استارت‌آپ
  • طراحی و پیاده‌سازی هویت برند
  • پیاده‌سازی استراتژی برند در استارت‌آپ
  • چرخه مدیریت برند
  • مطالعات موردی
  • تدوین یک استراتژی در کارگاه به‌صورت عملی
  • پیاده‌سازی استراتژی برند در ویدیو مارکتینگ