fa-IR
کارگاه «طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار»

کارگاه «طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار»

۶ دی ۱۳۹۶
تهران- بالاتر از چهارراه ولیعصر- خیابان رشت- درب شمالی دانشگاه صنعتی‌امیرکبیر- دانشکده ریاضی‌وعلوم کامپیوتر- طبقه‌دوم
برگزار کننده

آکادمی کارآفرینی تهران

کارگاه «طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار» روز چهار‌شنبه ۶ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

 

درباره رویداد:

استراتژی محتوا نقشه راه نیست، یک جدول نوشته‌ها و تقویم روی دیوار نیست، استراتژی محتوا خود راه است. با تدوین استراتژی محتوا با مخاطب همگام می‌شویم و سفری را آغاز می‌کنیم. به کجا برویم؟ از کجا برویم؟ چطور برویم؟ این همان نقشه استراتژی محتوا است که به شما می‌گوید از کجا شروع کنید و به کجا برسید. اگر در تولید محتوا، استراتژی داشته باشید منابع شما درراه درستی صرف می‌شوند و عملکرد بیشتری به دست می‌آورید. گمراه نمی‌شوید و مخاطب را گمراه نمی‌کنید. پیام درستی تولید می‌کنید و آن را با روش درستی انتقال می‌دهید. مخاطبان شما مشخص هستند و برای دسترسی به آن‌ها می‌دانید از چه روش‌هایی باید استفاده کنید. پیام شما مانند تکه‌ای کاغذ چسبیده به دیوارهای شلوغ شهر گم نمی‌شود. به زبان ساده زمانی که استراتژی محتوا طراحی می‌کنیم، تکلیف ما با محتوا روشن است.

در این کارگاه تلاش می‌کنیم نکته‌های مؤثر در طراحی و تدوین یک استراتژی محتوای مؤثر را مرور کنیم و از عملکرد شرکت‌های بزرگ درس بگیریم. مثال‌های زیادی را از یکدیگر خواهیم شنید و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را مرور می‌کنیم. درنهایت یک استراتژی محتوا برای خودمان طراحی می‌کنیم. پس در این کلاس باید مشارکت داشته باشید.

 

دانش و مهارت‌هایی که می‌آموزید:

  • تعریف استراتژی‌ محتوا بر اساس چرخه تصمیم‌گیری
  • کی، کجا، چرا، چگونه از استراتژی استفاده کنیم؟
  • طراحی هدف، پرسونا و شاخص‌ها در استراتژی محتوا
  • برنامه‌ریزی و تقویم محتوا برای ابزارها و کانال‌ها
  • آشنایی با ماتریکس، زبان و لحن محتوا
  • تعیین استراتژی محتوا متناسب با سفر مشتری
  • بررسی چند استراتژی موفق
  • طراحی عملی یک استراتژی برای یک بنگاه تجاری