fa-IR
کارگاه آموزشی «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام»

کارگاه آموزشی «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام»

۸ دی ۱۳۹۶
تهران- خیابان امیرآباد شمالی- خیابان هیئت- نبش خیابان گردآفرید- پلاک ۱۵- پارک علم و فناوری مدرس
برگزار کننده
کارگاه آموزشی «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام»

نوآفرینان

کارگاه آموزشی «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام» روز جمعه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

 

درباره رویداد:

این روزها صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغات و معرفی خدمات و کالاهای خود و ارتباط بهتر با مخاطبین به دنبال حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی هستند. متصدیان امور تبلیغات کسب‌وکارها سعی بر آن دارند تا بتوانند از طریق رسانه‌های اجتماعی، فعالیت‌های تبلیغاتی اثربخش و سازنده‌ای را به انجام برسانند. در بین شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام توانسته است در جایگاه خوبی قرار گیرد و حتی با پشت سر گذاشتن شبکه قدرتمند فیس‌بوک رتبه نخست را به خود اختصاص دهد. هرچند این شبکه اجتماعی در ابتدا، تنها برای اشتراک‌گذاری تصاویر شخصی ایجاد شد، اما هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیارد تصویر در اینستاگرام آپلود شده است و این شبکه اجتماعی بیش از ۲۰۰میلیون کاربر کاملاً فعال دارد که مطالب جدید را می‌بینند. اینستاگرام قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ آمار کاربران خود را به یک میلیارد نفر برساند.

تا شش ماه پیش ۱۰ میلیون شغل فعال در اینستاگرام وجود داشت که این میزان هم‌اکنون به بیش از ۲۵ میلیون رسیده است. تعداد بالایی از این مشاغل، کسب‌وکارهای کوچک می‌باشند. بر طبق آمارها، بیش از ۸۰ درصد کاربران اینستاگرام، صفحات مربوط به کسب‌وکار را دنبال می‌کنند. تصویر محور بودن اینستاگرام، آن را به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است زیرا تأثیرگذاری یک تصویر چند برابر یک متن است.

 

سرفصل‌های دوره:

  • اعتمادسازی در اینستاگرام
  • استراتژی هشتک گذاری
  • آشنایی با ربات‌های اینستاگرامی
  • تبدیل فالوئر به خریدار
  • راهکارهای جذب مخاطب
  • تولید محتوا در اینستاگرام، ایده‌ها و استراتژی‌ها
  • بازاریابی از طریق اینفلونسرها
  • استوری و راه‌های افزایش بازدهی آن و ...