کارگاه بازاریابی دیجیتالی

کارگاه بازاریابی دیجیتالی

۱۸ خرداد ۱۳۹۶
تهران - اتوبان شهید چمران شمال - خیابان ولنجک - میدان شهید شهریاری - دانشگاه شهید بهشتی
برگزار کننده
کارگاه بازاریابی دیجیتالی

دانشگاه شهید بهشتی

کارگاه بازاریابی دیجیتالی (Digital Marketing) روز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۰ تا  روز جمعه ۱۹ خرداد‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 

سرفصل‌های این کارگاه بدین صورت خواهد بود:

- مبانی دیجیتال مارکتینگ شامل: بازاریابی اینترنتی، بازاریابی موبایلی، رسانه‌های تعاملی و...

- استراتژی‌های کسب‌وکار شامل: مزیت رقابتی، بررسی نقاط ضعف و قوت و فرصت و تهدید، و بررسی موقعیت رقابتی کسب‌وکار

- استراتژی‌های بازاریابی شامل: برنامه‌ریزی استراتژیکِ بازاریابی، آمیخته بازاریابی، ادغام بازاریابی با تمامی بخش‌های کسب‌وکار

- بررسی انواع بازاریابی B2B، C2B

- بررسی استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ و آینده بازار دیجیتال

- بازاریابی موبایلی (ابزارها و فرصت ها)

- موتورهای جستجو و بازاریابی شامل SEO، رنکینگ سایت، بهینه‌سازی وب‌سایت

- بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی شامل: انواع رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

- موارد امنیتی، حقوقی و سایر موضوعات مرتبط و کاربردی

- بررسی نمونه‌ی موردی (Case Study)