معرفی کتاب: ۲۴ گام برای موفقیت در «راه‌اندازی کسب‌وکار»

معرفی کتاب: ۲۴ گام برای موفقیت در «راه‌اندازی کسب‌وکار»

نویسنده: بیل اولت

مترجمان: سعید روشنی، نفیسه رضایی‌نیک

ناشر: انتشارات آریانا قلم

شمارگان: ۳۰۰۰‌نسخه

تعداد صفحه: ۳۲۴ صفحه مصور

قطع: خشتی

بها: ۳۲‌ هزار تومان


کتاب «راه‌اندازی کسب‌وکار» با دیدگاهی نظام‌مند به ارایه گام‌هایی عملیاتی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا می‌پردازد. این راهنمای گام به گام حاصل ۲۰ سال تجربه و مشاوره نویسنده به کارآفرینان و کسب‌وکارهای نوپای سراسر جهان بوده است.

کارآفرینان، نوآوران کشور و همه افرادی که در ذهن خود هدف راه‌اندازی کسب‌وکار را می‌پرورانند،  مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.


در بخشی از صفحه ۲۰۲ کتاب می‌خوانیم: «یکی دیگر از چارچوپ‌های جذب ارزش که می‌تواند هم برای مشتری و هم برای کسب‌وکارتان مفید باشد، مدل محصولات مصرفی است. در این سناریو، مزیتی که مشتری به دست می‌آورد پیش‌پرداخت کمتر و پرداخت هزینه‌های مستمر بر مبنای میزان استفاده است. (که مشتری معمولا می‌تواند روی مورد دوم کنترل داشته باشد.) ممکن است مشتری نتواند پیش‌پرداخت هنگفتی بپردازد اما توانایی پرداخت هزینه‌ها پس از استفاده از محصول را داشته باشد. هنگامی که استفاده از محصول آغاز شد، مشتریان می‌توانند خرید برخی از محصولات مصرفی مورد استفاده محصول را توجیه کنند...»

۲۴ گام عملیاتی به همراه مثال‌های کاربردی، نمودار و تصویر، کارآفرین را از مرحله ایده‌پردازی تا رساندن محصول و خدمت جدید به بازار حمایت و راهنمایی می‌کند.