معرفی کتاب: «بازاریابی دهان‌به‌دهان» برای آن‌که مردم از شما بگویند

معرفی کتاب: «بازاریابی دهان‌به‌دهان» برای آن‌که مردم از شما بگویند

نویسنده: اندی سرنوویتز

مترجمان: نوشا صفاهانی و مهرداد فروزنده

ناشر: انتشارات آموخته

شمارگان: ۱۰۰۰‌ نسخه

تعداد صفحه: ۲۴۸ صفحه

قطع: رقعی

بها: ۱۶ هزار تومان

«بازاریابی دهان‌ به دهان» به شما هنر ساختن کسب‌وکار را می‌آموزد. کسب‌وکاری که همه عاشقش باشند. بازاریابی دهان‌به‌دهان صرفا مربوط به بازاریابان با بازاریابی نمی‌شود. بلکه درباره مردم واقعی است و این‌که چرا این مردم می‌خواهند درباره شما یا جنس (کالا یا خدمات) شما صحبت کنند.

این کتاب پر است از پیشنهادهای کم‌هزینه‌ای چون انتخاب نامی زیرکانه، خدمتی خاص، انتخاب لباس فرمی یکسان و برگزیدن یک ایمیل خوب که می‌توانید برای رسیدن به بازاریابی دهان‌به‌دهان انجام دهید.

در صفحه ۱۰۹ کتاب می‌خوانیم: «بیش‌فعال‌ترین سخنگویان شما، طرفداران پروپاقرصتان هستند. شنل و گوچی، نام تجاری خود را از طریق مشتریان پولدار و ثروتمندشان بنا نکردند. بلکه آن‌ها این کار را از طریق گفت‌وگوهای دهان‌به‌دهان میلیون‌ها طرفداری که رویای خرید کردن از این دو نام تجاری را در سر می‌پروراندند انجام دادند. این افراد مشتاق، سخنگویان فعالی هستند. بسیاری از محصولات مثل خودرو، رایانه، موسیقی، فیلم و محصولات تجملی، طرفداران مشترکی دارند.»


«بازاریابی دهان‌ به دهان» در ۹ فصل با عنوان‌های «بازاریابی دهان به دهان چیست؟»، «نکات اساسی»، «بیانیه بازاریابی دهان‌به‌دهان»، «۵T»، «چه‌کسانی با دوستانشان درباره شما صحبت می‌کنند؟»، «آن‌ها درباره چه موضوعی صحبت خواهند کرد؟»، «چگونه می‌توانید به انتقال پیام کمک کنید؟»، «چگونه می‌توانید به گفت‌وگوها بپیوندید؟»، «چه افرادی درباره شما حرف می‌زنند؟»، «۱۶روش بازاریابی دهان‌به‌دهانِ ساده»، «ضروری و مطمئن» و «پس‌گفتار: ۱۰ نکته دیگر از گای کاوازاکی» تدوین شده است.