کارگاه «دیجیتال مارکتینگ» در بوشهر برگزار شد

کارگاه «دیجیتال مارکتینگ» در بوشهر برگزار شد

کارگاه آموزشی «دیجیتال مارکتینگ» دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شد.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان با مفاهیمی چون «اصول راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی»، «تجزیه و تحلیل فرایند بازاریابی آنلاین»، «بازاریابی شبکه‎‎‌های اجتماعی» و «بهینه‌سازی سایت و محتوا» آشنا شدند.

محمود بهبهانی، مدیر بازاریابی فیس‌نما، ابتدا به مفهوم دیجیتال مارکتینگ و اهمیت استفاده از آن اشاره کرد و درمورد ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، انتخاب اسم سایت و اجاره فضا در اینترنت صحبت کرد.

سئو، موضوع بعدی این کارگاه بود که مورد بررسی قرار گرفت و مباحثی چون راهکارهای بهبود رتبه سایت‌ها در موتورهای جستجو، سئو داخلی ، سئو خارجی و ابزارهای جستجوی گوگل آموزش داده شد.

پس از آن او توضیحاتی در مورد ایمیل مارکتینگ به شرکت‌کنندگان ارایه کرد. در این بحث افراد حاضر با ابزار ایمیل مارکتینگ، میلرلایت و همچنین استراتژی‌های مختلف ایمیل مارکتینگ آشنا شدند.

در بخش پایانی، اصول تولید محتوا و بازاریابی محتوا و نحوه تولید محتوای هدفمند به حاضران در کارگاه آموزش داده شد. همچنین یک برنامه بازاریابی محتوای ماهیانه به شرکت‌کنندگان داده شد تا بتوانند موارد مطرح‌شده در این دوره آموزشی را در کسب‌وکارشان اجرا کنند.