کارگاه بازاریابی اینستاگرام در بوشهر برگزار شد

کارگاه بازاریابی اینستاگرام در بوشهر برگزار شد

کارگاه بازاریابی اینترنتی اینستاگرام، روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۶ در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خلیج‌فارس برگزار شد.

در این کارگاه که مدرسان آن محمود بهبهانی، مدیر بازاریابی شرکت دانش‌بنیان کیان سیستم آرتین جنوب و علی قنواتی، مدیر داخلی این شرکت بودند، در دو بخش تئوری و عملی مطالب مختلفی در حوزه بازاریابی روی شبکه اجتماعی اینستاگرام به افراد حاضر آموزش داده شد. در بخش تئوری، محمود بهبهانی مواردی مانند تولید محتوا، پیام مخفی، روش‌های اعتماد‌سازی و نحوه ساخت آواتار را به شرکت‌کنندگان آموزش داد. او اظهار کرد: که یک آواتار چگونه مخاطبان مناسب یک کسب‌وکار را از میان تمامی مخاطبان انتخاب می‌کند. همچنین آموزش ابزارهای کامپیوتری و موبایلی برای ارایه محتوای بهتر در اینستاگرام از دیگر مواردی بود که در این بخش آموزش داده شد.

در بخش دوم که به آموزش عملی موارد ذکرشده اختصاص داشت، ابتدا بهبهانی، موضوعات مطرح‌شده در بخش اول را به‌صورت عملی به شرکت‌کنندگان آموزش داد و درباره هر یک از موارد مذکور و نحوه استفاده از هر یک از ابزارهای مطرح‌شده در بخش تئوری توضیحاتی داد. سپس علی قنواتی مدیر داخلی شرکت کیان سیستم آرتین جنوب و عضو تیم مدیریت شبکه اجتماعی فیس‌نما که متعلق به این شرکت است، درباره نحوه افزایش دنبال کنندگان واقعی و مخاطبان کسب‌وکار توضیحاتی ارایه کرد. او با معرفی ربات اینستاجوی این شرکت درباره ویژگی‌های این ربات و نحوه کار با آن مواردی را توضیح داد. او گفت که این شرکت یک ربات اینستاجوی بومی را طراحی و ساخته است که می‌تواند از میان همه استفاده‌کنندگان از شبکه اجتماعی اینستاگرام مخاطبان موردنظر یک کسب‌وکار را شناسایی کند.