پنجاه و نهمین رویداد همفکر قم برگزار شد

پوشاکو شبکه جامع پوشاک

جامع‌ترین اپلیکیشن تخصصی پوشاک کشور

‍پنجاه‌ونهمین دوره همفکر٬ این رویداد به میزبانی استارت‌آپ پوشاکو برگزار شد. همین امر سبب شد تا با عوامل پوشاکو گفت‌و‌گویی داشته باشیم.

پوشاکو یک بازار مجازی پوشاک است که با ایجاد شبکه‌ای از فروشندگان و خریداران پوشاک سعی دارد بستری را برای ارتباط موثرتر٬ بین فروشنده و خریدار فراهم کند و در نهایت فرآیند خرید پوشاک را تسهیل بخشد.

پوشاکو به‌عنوان یک بازار مجازی پوشاک٬ تمام مولفه‌های بازار حقیقی را داراست. خریدار٬ فروشنده و کالا ۳ رکن اصلی بازار هستند که با افزودن امکان پرداخت آنلاین و تحویل در محل٬ فرآیند خرید آسان را در این بازار مجازی تکمیل کرده است.

موسوی مدیر استارت‌آپ پوشاکو در رابطه با فروشندگان پوشاکو گفت: فروشندگان می‌توانند با راه‌اندازی شعبه آنلاین فروشگاه خود در پوشاکو٬ مرکز خرید خود را معرفی کرده و کانال جدیدی را برای فروش کالاهای خود ایجاد کنند.آن‌ها هم‌چنین با ایجاد گروه مشتریان می‌توانند آن‌ها  را از کالاهای جدید و حراج‌های خود مطلع سازند.

موسوی در رابطه با خریداران و مشتریان پوشاک و کیف و کفش بیان کرد: خریداران پوشاک و کیف و کفش٬ به جای تردد در فروشگاه‌های مختلف عرضه پوشاک می‌توانند به آسانی از ویترین و کالاهای موجود در فروشگاه‌های موردنظر خود دیدن کرده٬ آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند و از مشخصات کامل آن‌ها از قبیل رنگ‌بندی٬ سایزبندی٬ جنس٬ برند و... اطلاعات کسب کنند و سپس خرید آگاهانه و سودمندی داشته باشند.

در این دوره از همفکر نیز شرکت‌کنندگان به آشنایی با افراد جدید و انتقال اطلاعات پرداختند و در راستای هدف همفکر که بستر ی برای انتقال اطلاعات و توسعه ارتباطات حرفه‌ای است٬ ارتباطاتی شکل گرفت و افراد از تجربیات یکدیگر استفاده کردند.

برچسب‌ها:

همفکر

رویداد همفکر

پوشاکو

کسب‌و‌کار

استارت‌آپ