بازاریابی محتوایی، راهی برای افزایش جذب مشتریان در کسب‌وکارهای نوظهور

بازاریابی محتوایی، راهی برای افزایش جذب مشتریان در کسب‌وکارهای نوظهور

در تعریف بازاریابی محتوایی می‌توان گفت، فرایندی از جنس بازاریابی یا کسب‌وکار است که از طریق تولید و توزیع محتوایی باارزش و قانع‌کننده در پی جذب، به دست آوردن و تعامل با مخاطبانِ هدفی است که به‌درستی تعریف و درک شده‌اند.

 هدف کلی بازاریابی محتوایی، ایجاد رفتارهایی سودآور در مشتری است و به‌عنوان فرایندی از جنس بازاریابی در تولید و ساماندهی منظم محتوا سعی در تغییر رفتار مشتری دارد، درواقع بازاریابی محتوایی با اطلاعات جذاب که موردعلاقه مشتریان است، سهم بالایی در تشویق آنان برای خرید محصول موردنظر دارد.

بنابراین با توجه به اهمیت موضوع، مرکز توانمندسازی ‌و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا مازندران و پارک علم‌ و فناوری استان، کارگاه آموزشی با عنوان «بازاریابی محتوایی در کسب‌وکارهای نوپا» را در روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در دانشگاه علم‌ و فناوری مازندران واقع در شهرستان بهشهر برگزار می‌کنند.

سرفصل‌های این کارگاه شامل مقدمه‌ای بر بازاریابی، فرایند بازاریابی محتوایی، دلایل استقبال شرکت‌ها از بازاریابی محتوایی، روش ایجاد محتوای مناسب سازمان، ایجاد نگرش برای تولید محتوا و بازاریابی محتوایی و درس‌های آموخته‌شده از پیشگامان این عرصه است.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۲۰۸۲۹۳-۰۱۱ داخلی ۴۰۵ تماس بگیرند.