کارگاه بازاریابی ارجاعی در بوشهر برگزار شد

کارگاه بازاریابی ارجاعی در بوشهر برگزار شد

کارگاهی تحت عنوان «چگونگی افزایش مشتریان در شروع کسب‌وکار (بازاریابی ارجاعی)» روز جمعه ۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خلیج‌فارس برگزار شد.

این برنامه آموزشی با حضور برخی صاحبان کسب‌وکارهای نوپا که در بستر فضای مجازی فعالیت می‌کنند اجرا شد و طی ۶ ساعت موضوعات مرتبط با بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) آموزش داده شد. در این کارگاه موضوعاتی چون آشنایی با چرخه عمر مشتری، آشنایی با ارزش طول عمر مشتری، بررسی ۱۰ کسب‌وکار برتر درزمینهٔ ارجاع و شناخت درست مخاطب ایده‌آل به مخاطبان آموزش داده شد.

در بخش پایانی این کارگاه، شرکت‌کنندگان تنظیم یک برنامه اجرایی در حوزه بازاریابی ارجاعی را به‌صورت عملی تمرین کردند و با ویژگی‌ها و چالش‌های اجرای این‌گونه تکنیک‌های بازاریابی آشنا شدند.