استارت‌آپ‌ها می‌توانند در حوزه تولید محصولات ورود پیدا کنند

استارت‌آپ‌ها می‌توانند در حوزه تولید محصولات ورود پیدا کنند

مشاور کسب‌وکارهای استارت‌آپی گفت: استارت‌آپ‌ها می‌توانند در حوزه تولید محصولات نیز ورود پیدا کنند.

رضا پارسا در حاشیه نخستین رویداد استارت‌آپی محصولات کشاورزی با محوریت محصولات سالم، با اشاره به اینکه استارت‌آپ واژه جدیدی است که وارد فرهنگ ما شده است، اظهار کرد: استارت‌آپ به ارزش‌آفرینی گفته می‌شود که با مشارکت چند نفر همراه است که در جهت شروع کاری که توسعه‌پذیر، تکرارپذیر و سودآور باشد، اقدام می‌کنند.

او ادامه داد: نقش استارت‌آپ‌ها در ایران بسیار موثر است؛ چراکه در چند سال اخیر رشد و گسترش زیادی یافته‌اند و نمونه‌های موفق آن را می‌توان «دیجی‌کالا» و «کافه بازار» دانست که تعداد زیادی از مردم با آن آشنایی دارند. این استارت‌آپ‌ها گسترش یافته‌اند و بزرگ شده‌اند و اکنون شرکت‌های موفقی هستند.

مشاور کسب‌وکارهای استارت‌آپی افزود: در اقتصاد کشوری مثل کشور ما وجود استارت‌آپ می‌تواند باعث این موضوع شود که جوانان کمتر به فکر استخدام‌های دولتی باشند و باور به این داشته باشند که روی پای خود بایستند و کسب‌وکاری را شروع کنند و بدون اینکه هزینه‌ای برای کسی داشته باشند، درآمدزایی و ارزش‌آفرینی داشته باشند.

او با اشاره به اینکه یکی از مواردی که اقتصاد ما را می‌تواند نجات دهد و آن را رشد دهد، وجود استارت‌آپ‌ها و گسترش آن‌ها است، افزود: استارت‌آپ‌ها در دنیا باعث شکوفایی اقتصاد می‌شوند.

این تسهیل‌گر و رهبر رویدادهای استارت‌آپی، بیان کرد: عموم مردم فکر می‌کنند که استارت‌آپ‌ها معدود به دنیای تکنولوژی یا دنیای اینترنت هستند در صورتی که این‌طور نیست، بلکه استارت‌آپ‌ها می‌توانند در حوزه تولید محصولات نیز ورود پیدا کنند.