اهدای نشان شایسته ملی برای اولین بار به یک استارت‌آپ

اهدای نشان شایسته ملی برای اولین بار به یک استارت‌آپ

دومین کنگره‌ رضایتمندی مشتری در حالی برگزار شد که جایزه‌ نشان شایسته‌ ملی برای اولین بار به یک استارت‌آپ اهدا شد.

دومین کنگره‌ طرح سراسری نشان شایسته‌ ملی در حالی در سازمان اسناد کتابخانه ملی ریاست‌جمهوری برگزار شد که بیش از ۵۰ شرکت فعال و برتر در صنایع مختلف، نامزد دریافت جایزه‌ نشان شایسته‌ ملی بودند.

در این کنگره که با حضور غلامرضا محجوب، رییس کنگره و نماینده‌ مجلس شورای اسلامی و سیدمحمود نوابی، معاون وزیر و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار علی‌بابا و مدیرعامل هلدینگ توشا (توسعه‌ تجربه شایسته سفر)، بزرگ‌ترین هلدینگ گردشگری کشور، نشان شایسته‌ ملی در حوزه‌ گردشگری را دریافت کرد.

نشان شایسته‌ ملی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار، به تولیدکنندگان و کارآفرینانی اعطا می‌شود که بر اساس بند دوم راهبردهای هشتگانه‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بدون به‌کارگیری تبلیغات اغراق‌آمیز و نادرست، خدمات کامل و شایسته‌ای به مشتریان خود ارایه می‌کنند.

برگزارکننده‌ این کنگره‌ ملی، وزارت صنعت، معدن و تجارت است و رویکرد اصلی آن توانمندسازی اقتصاد ملی، معرفی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری و بررسی فرصت‌های موجود در محصولات ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی است.

علاوه بر برگزارکنندگان کنگره، اعضای هیات‌رییسه‌ اتاق بازرگانی تهران، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، اعضای هیات‌علمی دانشگاه و جمعی از نخبگان اقتصادی و کارآفرینان کشور حضور داشتند.

بنیان‌گذار علی‌بابا توانسته علاوه بر کارآفرینی برای بیش از ۳۲۰ نفر به‌صورت تمام‌وقت، علی‌بابا و هلدینگ توشا را به سمتی راهبری کند که ظرف مدت سه سال سهم بزرگی از بازار گردشگری آنلاین ایران را از آن خود کند و یکه‌تاز این صنعت باشد.

علاوه بر کیفیت متمایز محصولاتی که علی‌بابا در حوزه‌ گردشگری به مسافران ارایه می‌کند، حضور یک تیم ۱۵۰ نفرِ‌ پشتیبان و پاسخگو به مشتریان به‌صورت شبانه‌روزی، موجب شده این مجموعه‌ با رضایتمندی مشتری بیش از ۲.۹۷، به معتبرترین برند گردشگری تبدیل شود.

 این اولین بار است که نشان شایسته‌ ملی به یک استارت‌آپ اهدا می‌شود.