استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ آبان برگزار می‌شود

استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در مصلی تهران خبر داد.
سید مرتضی موسویان از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.
موسویان ضمن اعلام این خبر هدف اصلی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال را آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال عنوان کرد و با اشاره به هم‌زمانی برگزاری این نمایشگاه با هفته کتاب، گفت: در چند سال گذشته نقش و اهمیت رسانه‌های دیجیتال در میان مردم بیش از پیش شده است و این رسانه‌ها در کنار رسانه‌های مکتوب وظیفه اطلاع‌رسانی صحیح و سریع به مردم را بر عهده دارند. به همین دلیل تقویت این رسانه‌ها و آشنا کردن بیشتر مردم با آن‌ها ضرورتی انکارناپذیر و از اهداف اصلی این نمایشگاه است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: از دیگر بخش‌های جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاه‌های ویژه برای فعالان این بخش و همچنین نشست‌های تخصصی در مورد بخش‌های مختلف نمایشگاه است. دو ماراتن تولید محتوا در بخش کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) با حضور فعالان این بخش نیز از دیگر برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است.
نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در ٩ بخش پایگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نشر دیجیتال، دانش دیجیتال، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) از ساعت ١٠ تا ٢٠ برگزار می‌شود.