fa-IR
معرفی استارت‌آپ: پاساژ؛ سامانه هوشمند وفادارسازی مشتریان در ایران

معرفی استارت‌آپ: پاساژ؛ سامانه هوشمند وفادارسازی مشتریان در ایران

طبق بررسی‌های انجام‌شده، هزینه جذب مشتریان جدید، ۶ تا ۸ برابر بیشتر از هزینه حفظ مشتریان فعلی است. از طرفی ۵ درصد افزایش در میزان وفاداری مشتریان می‌تواند برای کسب‌وکار، بیش از ۲۵ درصد افزایش درآمد به ارمغان آورد. بنابراین مدیران و صاحبان کسب‌وکار‌ها بایستی زمان و انرژی قابل توجهی صرف نگهداری و وفادارسازی مشتریان خود کنند.
شرکت مبتکران نرم‌افزار حامی در آخرین اطلاعیه خود از شبکه اجتماعی «پاساژ» به‌عنوان اولین سامانه هوشمند وفادارسازی مشتریان برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط رونمایی کرد. سپهر محمد، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به تاثیر بالای وفاداری مشتریان در موفقیت برندها بیان داشت:
در عصر حاضر به سبب کثرت و تنوع محصولات و خدمات عرضه‌شده به خریداران، نیاز به راهکارهای حفظ و وفادارسازی مشتریان بیش از پیش احساس می‌شود و به جرات می‌توان گفت برندی به رشد و بالندگی دست می‌یابد که در دل مشتریان نفوذ کند و وفاداری آن‌ها را به دست آورد.
سامانه پاساژ با شخصی‌سازی آفرها بر اساس علایق مشتری به‌صورت هوشمند، یادآوری به خریداران برای مراجعه مجدد به‌صورت خودکار، خلق ارزش و مدیریت امتیاز و پاداش‌ها به روشی نوین و بهره‌گیری از فناوری‌های مکان محور روز دنیا به کسب‌وکارها این قدرت را می‌دهد که خریداران را به مشتریان دائمی و مبلغان برند خود تبدیل کنند.
از جمله مزایای منحصربه‌فرد «پاساژ» می‌توان به تحلیل رفتاری مشتریان، تعامل مداوم با مشتریان در قالب یک شبکه اجتماعی، خودکار بودن سیستم، عدم نیاز اپراتور به دانش فنی و هزینه مناسب پیاده‌سازی این راهکار خلاقانه اشاره کرد.
شرکت مبتکران نرم‌افزار حامی نسخه اول شبکه اجتماعی «پاساژ» را در تابستان امسال منتشر کرده است و هم‌اکنون از قابلیت‌های جدید آن به‌عنوان یک باشگاه مشتریان چندمنظوره پرده‌برداری کرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این شرکت به آدرس وب‌سایت پاساژ مراجعه کنید.