fa-IR
سخنران دومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز باشید.

سخنران دومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز باشید.

دبیرخانه دومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز با رویکرد استفاده حداکثری از دانش متخصصان بومی از محققین و پژوهشگران، طراحان و صاحب نظران حوزه UX برای سخنرانی در این دوره از کنفرانس ملی شیراز دعوت بعمل می آورد.

این کنفرانس از ایده های بزرگ، داستانهای جذاب و اندیشه های تازه ای که برای جامعه پویای تجربه کاربری شیراز الهام بخش باشد استقبال میکند و مشتاقست که شنونده ی آن ها باشد. دومین کنفرانس تجربه کاربری در تاریخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۳۹۶ برگزار میشود. اگر شما حرفی برای گفتن دارید یا میتوانید برگزار کننده کارگاهی در موضوعات مرتبط با UX باشید لطفا طرح پیشنهادی خود را برای دبیرخانه این کنفرانس  ارسال کنید.

خواه سخنران با تجربه ای هستید، خواه برای اولین بار سخنرانی می کنید میتوانید برای سخنرانی در این کنفرانس اقدام کنید.
آخرین مهلت ارسال طراح پیشنهادی شما ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ خواهد بود.

انتظارات دبیرخانه دومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز از سخنران اینگونه است:
-          بینش، نگرش، تجربه و یا دانشی دارید که با دبیرخانه ی این رویداد به اشتراک بگذارید.

-          صحبت های خود را از قبل ساخته و پرداخته کرده باشید و آمادگی ارائه آنها را به ۲۵۰ نفر آدم مشتاق داشته باشید.

-          آمادگی و زمان کافی برای همکاری مناسب با تیم اجرایی را داشته باشید.

-          در آینده بیش از یک سخنران با جامعه تجربه کاربری شیراز در تعامل باشید.

-          روحیه پذیرش چالش های فکری در یک جامعه بسیار پویا از اعضای این جامعه را داشته باشید.

-          کیفیت اجرا و ارائه به اندازه کیفیت محتوای آن برای شما مهم باشد.

انواع ارائه
شما میتوانید بسته به ترجیح خود یکی از انواع این ارایه ها را در کنفرانس داشته باشید.
سخنرانی: ۳۰ تا ۴۰ دقیقه شکل سمیناری در مقابل حضار در خصوص موضوعی که برای آنها جذاب است صحبت میکنید. سخنرانی میتواند آموزشی یا صرفا الهام بخش، نظری یا عملی باشد.
سخنرانی کوتاه: اگر مهارت شما در این است که خیلی مختصر و مفید صحبت کنید، (هر چند که انجام این کار سخت تر از چیزی است که بنظر میرسد) میتوانید طی ۱۰ تا ۲۰ دقیقه سخنرانی کوتاه داشته باشید.
کارگاه: برگزاری کارگاه یک یا نیم روزه به شما این امکان را میدهد که خیلی عمیق تر با یک گروه کوچک از شرکت کننده ها به موضوع بپردازید. کارگاه ها نیاز به تعامل خیلی نزدیک تر با مخاطب ها دارند و موضوع مد نظر شما باید عملی باشد.

مراحل انتخاب سخنران ها

ابتدا کمیته علمی طرح های دریافتی را با این رویکرد بررسی میکنند:

●          دانش و یا تجربه سخنران از عمق کافی و مرتبط با موضوع برخوردار باشد.

●          مفاهیم بقدری کلی و قابل تعمیم باشند که شنونده بتواند آن را در مسایل مورد نظر خود بکار بگیرد.

●          یا منجر به کشف یک پدیده یا مفهوم نو ظهور شود یا اینکه یکی از مفاهیم پایه را بخوبی تشریح کند.

 

سپس تیم اجرایی از بین موارد پذیرفته شده، برخی را که با این شرایط مطابقت داشته باشند انتخاب خواهند کرد:

 

●          علاوه بر محتوای مناسب، موضوع به شکلی عنوان شده باشد که برای مخاطبان جذاب باشد.

●          روش ارائه تمیز، شفاف، روان، خلاقانه و با کیفیت طراحی شده باشد.

●          پیوستگی و تنوع لازم برای مخاطبان را تامین کند.

●          در نهایت کارگردان علمی کنفرانس با سخنران های منتخب تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم برای حضور آنها به عمل خواهد آمد.

سوالی دارید؟ به آدرس conf@uxshiraz.org ایمیل بزنید.