fa-IR

اینفوگرافیک: مسیر بازاریابی محتوایی

یکی از بهترین راه‌کارهای بازاریابی در این شرایط، بازاریابی بر اساس محتوا و تلاش برای برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبان بدون فروختن محصول یا خدمت است. ارتباطی که ممکن است در مراحل بعدی به فروش هم منجر شود. این روش کم‌هزینه و مؤثر بازاریابی، با تولید محتوای ارزشمند و جذاب، ارائه اطلاعات رایگان و تشویق مشتریان به تعامل با برند، آن‌ها را به مرحلهٔ تصمیم برای خرید نزدیک‌تر می‌کند.برای ترسیم مسیر بازاریابی محتوایی کسب‌وکار خود این پنج مرحله را پشت سر خواهید گذاشت.

برای مطالعه بیشتر دراین‌باره به درس بازاریابی محتوایی در دوره‌های آنلاین مراجعه کنید.    

مسیر بازاریابی محتوایی (برای مشاهده نسخه اصلی روی عکس کلیک کنید)
مسیر بازاریابی محتوایی (برای مشاهده نسخه اصلی روی عکس کلیک کنید)