fa-IR
بازدید مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت آلمان از الکامپ

بازدید مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت آلمان از الکامپ

مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت گفت: به شرکت‌های ایرانی درباره فرایند حضور در سبیت اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا فرصت نمایش توانمندی‌های خود را در بازار اروپا داشته و شرکت‌ها و تجار اروپایی هم فرصت آشنایی با صنعت و نمایشگاه فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات ایران را پیدا کنند.
مارتینا لوبون گفت: سبیت (CeBit) آلمان و الکامپ دو نمایشگاه با ویژگی‌‌های مشابه هستند و طیف وسیعی از فناوری‌‌ها و محصولات فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات را دربر می‌گیرند، بنابراین امکان همکاری دوجانبه فراهم است.
لوبون با بیان اینکه شرکت در سبیت ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه برای نمایش و عرضه توان و محصولات شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی است، گفت: با همین نگاه دو پاویون، یکی برای شرکت‌ها و یکی برای استارتاپ‌های ایرانی در سبیت با همکاری و مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران تدارک دیده‌ایم. لوبون در مورد ظرفیت‌های صنعت فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات ایران گفت: مشاهدات من حاکی از این است که توان بالایی در صنعت فاوای ایران نهفته است، ضمن اینکه جمعیت بالای جوانان تحصیل کرده و خلاق آینده روشنی را برای ایران نوید می‌دهد.
مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت درباره نیازمندی‌های نمایشگاه الکامپ گفت: با رشد کمی‌ الکامپ، شاید نیاز باشد که روزهای این نمایشگاه به‌ویژه بین بازدیدکنندگان عمومی‌ و تخصصی تقسیم‌بندی شود. بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) ۲۵ آذرماه با حضور نزدیک به ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۲۸ آذرماه ادامه داشت.
وعده نظام صنفی رایانه‌ای برای تقویت ارتباطات و همکاری‌‌های بین‌المللی نمایشگاه الکامپ در دوره بیست‌و‌دوم نمایشگاه شکل عملی به خود گرفت و یکی از بین‌المللی‌ترین ادوار الکامپ را رقم زده است.
حضور حدود ۸۰ شرکت از ۱۸ کشور، تشکیل سه پاویون برای شرکت‌های کره‌ای، چینی و تایوانی و بازدید هیات تجاری ۶۰ نفری مالزی بخشی از دستاوردهای امسال الکامپ بود.