fa-IR
نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی

نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی هنوز هم یک راه مؤثر برای رسیدن به مشتریان و چشم‌انداز تعیین‌شده کسب‌و‌کارتان است. انواعی از ابزارهای رایگان آنلاین برای کمک به گسترش کمپین‌های ایمیل شما وجود دارد.
در این مقاله لیستی از ابزارهای رایگان را برای بهبود بازاریابی ایمیلی به شما معرفی می‌کنیم:

Foundation for Emails
یک چارچوب CSS است که به شما در ساختن ایمیل‌های HTML کمک می‌کند که می‌توانند روی هر دستگاهی خوانده شوند. این ابزار قالب‌هایی برای تجارت الکترونیک، ایمیل‌ها، خبرنامه‌ها و ... ارائه می‌دهد.


نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی

 

Email Spam Test
این ابزار تعیین می‌کند آیا ممکن است ایمیل شما به‌عنوان اسپم تلقی شود یا توسط فیلترهای اسپم مسدود شود؟ شما نتایج را بر اساس عنوان موضوع ایمیل خود، منبع HTML، متن محتوا و تجزیه‌وتحلیل لینک‌ها به دست خواهید آورد. قاعده‌ها بر اساس Spam Assassin Project هستند که یک فیلتر اسپم منبع باز است.

Scope

ابزاری برای ساخت یک نسخه مبتنی بر وب هر ایمیل، با پیش‌نمایش دسکتاپ و تلفن همراه است. با استفاده از آن می‌توانید طرح‌ها و قالب‌های ایمیل خود را به اشتراک بگذارید و نمایش دسکتاپ را در کنار یک اسکرین‌شات واقعی موبایل نمایش دهید. از code inspector برای مشاهده منبع کد استفاده کنید.

Hemingway App

این ابزار به شما کمک می‌کند پیام خود را با حروف درشت و به‌صورت برجسته و روشن بنویسید. Hemingway App مانند غلط‌گیر املا است با این تفاوت که برای سبک نوشتن استفاده می‌شود. همینگوی بر اساس نوآوری محققانی ساخته‌شده است که درزمینهٔ «خوانایی» متن کار می‌کردند. این ابزار شما را مطمئن می‌کند که خواننده ایمیلتان به‌جای تمرکز روی نگارش، روی پیام مدنظر شما تمرکز خواهد کرد.

نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی 
 

Email Spam Checker
این ابزار به شما امکان می‌دهد به‌سرعت کیفیت پیام را تعیین کنید و قابلیت تحویل ایمیل را در مقیاس 0 (بد) تا 100 (بسیار عالی) تست کنید. برای بررسی نمره اسپم یک پیام، آن را cut و بعد paste کنید و روی "Check Message" کلیک نمایید.

Sender Score
امتیاز محاسبه‌شده توسط این ابزار، نشانه اعتماد آدرس IP فرستنده ایمیل است و توسط ارائه‌دهندگان ایمیل برای تعیین معیارهای فیلتر استفاده می‌شود. از sender score استفاده کنید و در مورد فیلتر کردن ایمیل، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

Pictaculous
این ابزار تولید‌کننده پالت رنگ است. اگر تصویری دارید که برای استفاده از آن برنامه‌ریزی کرده‌اید و نیاز به پالت‌ رنگ‌های آن دارید از این ابزار کمک بگیرید. تصویر را ارسال کنید و اطلاعات را از Adobe Color و Colour Lovers دریافت کنید.

 

نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی

 

Email Deliverability Test
با این ابزار می‌توانید عملکرد ارسال ایمیل خود را با تجزیه‌وتحلیل محتوا تست کنید. عملکرد تحویل شدن ایمیل خود را با معیارهای صنعت و منطقه‌ای مقایسه کنید. هشدار‌های تحویل‌پذیری را برای نظارت بر عملکرد و ... تنظیم کنید.

Google Analytics URL Builder
با این ابزار می‌توانید URLها را با متغیرهای کمپین سفارشی تگ کنید و بفهمید کدام تبلیغات شما بیشترین ترافیک / تبدیل را ایجاد می‌کند.

Freepik
یک موتور جستجو برای طرح‌های vector رایگان است. اگر برای کمپین‌های خود نیاز به تصاویر دارید، Freepik یک منبع خوب برای پیدا کردن vectorهای رایگان، فایل‌های PSD، آیکون‌ها و عکس‌های موجود است.

نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی 
 

Streak
این یک ابزار مدیریت مشتری برای ایمیل شما است و ردیابی ایمیل، ترکیب ایمیل، ارسال و ... را نشان می‌دهد. Streak ابزاری پرداختی است، اما یک برنامه رایگان با 200 ایمیل بررسی‌شده در هرماه ارائه می‌دهد.

Django
یک ابزار منبع باز برای نفوذ در کمپین‌ها است و شامل مجموعه‌هایی از ایمیل‌های پیش نوشته شده است که در طول زمان به مشتریان و یا مخاطبان فرستاده‌شده‌اند. Django از Zapier است که یک ابزار خودکار مدیریت وظایف است.

TinyPNG
ابزاری برای کاهش حجم فایل‌های تصویری PNG و JPEG و تغییر تقریباً نامحسوس در کیفیت است. با TinyPNG می‌توانید کمپین خود را با فایل‌های تصویری کوچک‌تر و بارگذاری سریع‌تر بهینه‌سازی کنید.


نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی

Pixabay
Pixabay منبع رایگان دیگری از تصاویر و فیلم‌ها است که در اپلیکیشن‌های تجاری استفاده می‌شود. این سایت دارای بیش از 530.000 عکس رایگان، گرافیک، تصویر و فیلم است.

GNU Mailman
یک ابزار رایگان برای مدیریت لیست ایمیل است. این ابزار به شما امکان می‌دهد لیست ایمیل بسازید و آن را با ایجاد آرشیو، تشخیص نرخ فرار، حفاظت از اسپم و ... مدیریت کنید.

Canva
ابزاری برای طراحی layout‌ ها است. از تصاویر، vector‌ها یا عکس‌های موجود که خودتان آپلود کرده‌اید استفاده کنید. عکس‌ها را با فیلترهای از پیش تعیین‌شده ویرایش کنید، به صدها فونت و المان‌های کاربردی مانند استیکر، bubble، texture و ... دسترسی داشته باشید.

 نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی

 

Responsive.email
ابزاری برای ساخت ایمیل‌های HTML سفارشی بدون برنامه‌نویسی است. با استفاده از این ابزار طرح‌بندی‌ها را سفارشی‌سازی کنید، تغییرات را در پیش‌نمایش مشاهده نمایید، برای تلفن همراه ویژگی یا المان‌های پنهان تعریف کنید، تصاویر و کد‌های HTML را بهینه‌سازی کنید و ... .

ChimpFeedr
ابزاری برای RSS به کمپین ایمیل است. فید RSS خود را وارد کنید و یک master feed ایجاد کنید.

Premailer
ابزاری رایگان برای ایمیل HTML که سبک‌های CSS را به ویژگی‌های سبک درون‌خطی تبدیل می‌کند. این ابزار HTML و CSS شما را برای سازگاری با برنامه‌های ایمیل بررسی می‌کند و گزارش ارائه می‌دهد. همچنین یک نسخه متنی ساده از پیام شما ایجاد می‌کند.


نوزده ابزار رایگان برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیلی