معرفی کتاب «بازاریابی دیجیتال»

معرفی کتاب «بازاریابی دیجیتال»


نویسنده: سید علی قائم مقامی

ناشر: انتشارات ایرانا

نوبت و سال چاپ: چاپ اول –  ۱۳۹۷

تعداد صفحه: ۱۱۲ صفحه 

قطع: رقعی

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان

در دنیای امروز کسب‌وکار رقابت مهم‌تر و سخت‌تر از قبل شده است. اهمیت فروش و به‌دست آوردن جایگاه برتر در بازار برای محصولات و خدمات بیشتر شده و بازاریاب‌ها به دنبال جوابی مناسب برای این پرسش هستند که با توجه به تحولات صنعتی و فناوری چه روش مناسبی برای بازاریابی وجود دارد؟ بازاریابی دیجیتال پاسخی به این سوال است، روشی مفید و به‌صرفه‌ای برای بازاریابی که توجه به آن در طی سالیان اخیر با گسترش رشد اینترنت و فضای مجازی در ایران و جهان بیشتر شده است.

بازاریابی دیجتال یا همان دیجتال مارکتینگ یکی از مهم‌ترین روندهای بازاریابی در سال‌های اخیر است. تغییرات بزرگ حاصل از گسترش فناوری اطلاعات خیلی زود به عرصه کسب‌وکار رسید و توسعه استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کسب وکارهای را بر آن داشت تا از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند. تغییر در ماهیت بازاریابی و اضافه شدن عنصر بازاریابی دیجیتال یکی از همان فرصت‌های حاصل از این تغییر شگفت است.


کتاب «بازاریابی دیجیتال» سعی دارد تا با تکیه بر مسائل علمی و فنی، بازاریابی دیجیتال را به شکل کاربردی و عملی به مخاطب منتقل کند. این کتاب بازاریابی در ۷ فصل «بازاریابی دیجیتال»، «بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو»، «بازاریابی موتورهای جست‌وجو»، «تبلیغات بنری، کلیلکی و موبایلی»، «ایمیل مارکتینگ»، «بازاریابی محتوا» و «شبکه‌های اجتماعی»، تدوین شده است.