معرفی کتاب: «مدیریت ارتباط با مشتری» برای درآمد بیشتر

معرفی کتاب: «مدیریت ارتباط با مشتری» برای درآمد بیشتر

کتاب:  «مدیریت ارتباط با مشتری»

نویسنده: آدریان پین

مترجمان: محمد‌ابراهیم گوهریان و همکار

ناشر: انتشارات نسل نواندیش

تعداد صفحه: ۵۸۴ صفحه

قطع: رقعی

بها: ۲۵هزار  و ۹۰۰تومان

مطالعه درباره مدیریت ارتباط با مشتری که بر اساس اصول بازاریابی ارتباط با مشتری شکل می‌گیرد، به بیش از ۲۰ سال قبل باز می‌گردد اما منشا آن از آغاز تجارت وجود داشته است. قدرت فزاینده رایانه‌ها، کاهش چشمگیر هزینه ذخیره یک مگابایت اطلاعات و افزایش شناخت اهمیت حفظ و ارزش عمر مشتری بر ضرورت مطالعه در این زمینه می‌افزاید.

کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری» این امر را برای دست‌یابی به راه‌حل‌های فناوری خاص را در زمینه‌هایی چون انبار اطلاعات، استخراج اطلاعات، بازاریابی تک به تک و ... به صورت اجمالی بررسی می‌کند. هدف نویسندگان در این کتاب کمک قاطعانه به ثبات مدیریت ارتباط با مشتری معلق  و تامین خط مشی‌هایی برای پیشرفت در این راه برای جلب مشتری بیشتر است.


در بخشی از صفحه ۲۲۷ این کتاب می‌خوانیم: «شرکت‌ها باید هزینه‌های نسبی کسب مشتری در شبکه‌های مختلف از قبیل استفاده از پست مستقیم، آگهی تلویزیونی، نیروی فروش مستقیم و تجارت الکترونیکی را درک کنند. هزینه‌ به ظاهر بالای شبکه‌های خاص بدین معنا نیست آن‌ها باید نادیده گرفته شوند...»

«مدیریت ارتباط با مشتری» در هفت فصل با عنوان‌های «ساختار راهبردی برای مدیریت ارتباط با مشتری»، «فرایند توسعه راهبردی»، «فرایند ایجاد ارزش»، فرایند تلفیقی فروش چند شبکه‌ای»، «فرایند مدیریت اطلاعات»، «فرایند ارزیابی عملکرد»، و «سازماندهی برای تحقق مدیریت ارتباط با مشتری» تدوین‌شده است.