سومین جلسه کمیته راهبری استان هرمزگان برگزار شد

سومین جلسه کمیته راهبری استان هرمزگان برگزار شد

سومین جلسه کمیته راهبری مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌و‌کارهای نوپای فاوا استان هرمزگان پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ باحضور مهدی عسکری‌زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان، علی‌رضا نصیری معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان و برخی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

مهدی عسکری‌زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان بر نقش‌آفرینی گروه‌های استارت‌آپی هرمزگان در کسب‌و‌کارهای نوپای فاوا تاکید کرد.

مهدی عسکری‌زاده در جلسه کمیته راهبری کسب‌و‌کارهای فاوا گفت: با افزایش کسب‌و‌کارهای اینترنتی وحرکت به این سمت هرمزگانی ها باید سهم اصلی خود را در این زمینه بدست آورند.

مدیر ارشد حوزه ارتباطات در استان هرمزگان افزود: تعلل و عدم حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی و استارت‌آپ‌های هرمزگان باعث می‌شود تا شرکت‌هایی از سایر نقاط کشور بازار این استان را به دست گیرند که این مهم درآمد و ارزش‌افزوده‌ای که باید به هرمزگان اختصاص یابد در اختیار شرکت‌های مستقردر خارج از استان می‌شود.

او گفت: همکاری کسب‌وکارهای سنتی و نوین می‌تواند به موفقیت این شرکت‌های استارت‌آپی کمک شایانی کند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان همچنین با تاکید برانتقال تجربه به گروه‌های کسب‌و‌کاری در هرمزگان گفت: تور فضای کسب‌و‌کار نوپا برای جوانان هرمزگانی می‌تواند آنها را با تجربیات جدید آشنا کند و به توسعه بیش از پیش کسب‌و‌کارهای مبتنی بر فاوای هرمزگان کمک کند.

او افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با همکاری پارک علم و فناوری هرمزگان اقدام به راه‌اندازی مرکز کسب‌و‌کارهای نوپای فاوا کرده‌اند که می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود.

عسکری زاده ابراز امیدواری کرد، با همکاری اعضای کمیته قدم‌های موثری در این زمینه برداشته شود.

در این جلسه همچنین علی‌رضا نصیری معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان نیز گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان در راستای ماموریت خود تمام توانش را به کار بسته است و در ادامه نیز با همکاری کمیته راهبری تلاش خواهد کرد تا کسب‌و‌کارهای اینترنتی در هرمزگان به رونق مد نظر برسد.

او از هماهنگی برای برگزاری کمپ تابستانی کسب‌و‌کار خبر داد و گفت: در صورت فراهم شدن شرایط، اطلاع‌رسانی لازم برای برگزاری این رویداد آغاز خواهد شد.