معرفی کتاب: از «برندسازی تا رسیدن به اوج» در یک کتاب

معرفی کتاب: از «برندسازی تا رسیدن به اوج» در یک کتاب

کتاب:  برندسازی تا رسیدن به اوج

نویسنده: کاترین کاپیتا

مترجم: خلیل جعفرپیشه

ناشر: انتشارات بازاریابی

تعداد صفحه: ۳۱۶ صفحه

قطع:  وزیری

بها: ۲۵هزار تومان

نگرش‌های مختلف تعرفی‌های متفاوتی از مفهوم «برند» ارایه داده‌اند. نام، نشان تجاری، هویت، اعتبار، نیکنامی، تصویر ذهنی مشتریان از یک فرد یا بنگاه اقتصادی و .... برخی تعاریف از برند هستند. اما نویسنده این کتاب برند را وعده ارزشمند خاصی می‌داند که مورد پسند است و به رسمیت شناخته می‌شود.

این کتاب با زبانی ساده مطالب پیچیده درباره برند و حوزه کارآفرینی  را توضیح می‌هد و به جامعیت‌نگری بین برند کارفرمایی و برند کارکنان، جامعیت‌نگری بین برندینگ سایبری با برندینگ آجرملاتی، جامعیت‌نگری بین ایده‌آفرینی و کارآفرینی و دیگر مباحثی از این دست می‌پردازد.

با آموزه‌های نویسنده این کتاب در می‌یابیم که هر کسب‌وکاری با یک ایده شروع شده است و به قوام رساندن آن ایده اولین و مهمترین وظیفه کارآفرین است.


در صفحه ۲۰۰ کتاب «برندسازی تا رسیدن به اوج» می‌خوانیم: «بازاری‌ها همواره آگاه هستند که بهترین راه فروش برند، ترغیب دیگران به انجام این کار است . امروزه با وجود اینترنت و ابزارهای الکترونیکی دست به دست کردن اطلاعات برند شما از سوی مردم کار راحتی است اما ابتدا باید داستان‌ها و تصاویری پیدا کنید که مردم را از صمیم قلب پذیرای به اشتراک‌گذاری آن نماید.

کتاب «برندسازی تا رسیدن به اوج»  در ۱۱ فصل با عنوان‌های «ایده برنده چیست؟»، «نقش کیمیاگری کارآفرین شناسه‌دار»، «در جست‌وجوی جایگاهی قدرتمند»، «ایجاد هویت شفاهی مخصوص برند»، «ایجاد ظاهر و احساس مخصوص برند»، «برند مرا جولان بده»، «بازاریابی برند»، «فرهنگ سازمانی»، «اهرم نفوذ شما چیست؟»، «شبکه‌سازی» و «از ایده کوچک تا برند بزرگ» تدوین‌شده است.