border
عبدالرضا هنری

عبدالرضا هنری

موسس
   دکتری و بالاتر
   ایران
   تهران
   تهران
   محدوده پاسداران-بالاتر از میدان هروی

هنری با اشاره به تفاوت در سطح خدمات جانبی ارائه شده به مسافرین در کسب‌وکار خود، گفت: «مسافرین قادرند مسافرت مورد نیاز خود را از قبل رزرو کنند یا می‌توانند به راننده‌هایی که از او رضایت دارند، علاوه بر دادن امتیاز بالا، به روش هوشمند انعام بدهند. همچنین می‌توانند در مواقع اضطراری به دکمه تماس اورژانسی دسترسی داشته باشند.»
او ادامه داد: «رانندگان نیز از امکاناتی مانند دریافت خودروی اقساطی، مسکن اقساطی، بیمه تکمیلی، بیمه تامین اجتماعی، کارت‌های خرید و رفاهی تخفیفی بهره‌مند خواهند شد. همچنین آموزش‌های پیش و حین کار از جمله مواردی است که به صورت مستمر به رانندگان تاپ‌دی ارائه خواهد شد.»
هنری مهم‌ترین نگرانی خود را اینگونه بیان کرد: «به‌عنوان مدیریت مجموعه تاپ‌دی، نگرانم که در آینده صنعت حمل‌ونقل هوشمند به سمت تجاری شدن پیش برود و چرخی که هزینه‌های اختراع آن را دیگران پرداخت کرده‌اند و ما به درستی و هوشمندانه از این ایده و تکنولوژی تجربه شده در حال استفاده هستیم، با مدیریت ناصحیح و با رویکرد ابزاری و مالی، به مسیرهای غیرمشتری مدارانه چه در خصوص مسافر و چه در خصوص راننده بکشانیم.»
رویکرد تاپ‌دی مبتنی بر توجه خاص به مسافر و رسیدگی مستمر به زندگی راننده بوده و خواهد بود. آنها در آینده‌ای نزدیک نسل جدیدی از خدمات هوشمند حمل‌ونقل را به مردم و رانندگان معرفی خواهند کرد و به‌عنوان اولین سامانه هوشمند نسل دوم این صنعت جایگاه‌سازی خواهند کرد.

استارت‌آپ‌ها
ایده‌ها
خدمات
حوزه‌های کاری
مهارت‌ها
همکاران