border
مهرداد مهربد

مهرداد مهربد

نماینده شرکت
border
موسسه شتابدهی فناوری صنایع ارتباطی آوا

موسسه شتابدهی فناوری صنایع ارتباطی آوا

   دکتری و بالاتر
   ایران
   تهران
   تهران

ارائه خدمات شتابدهی در 3 حوزه:
1. مدل شتابدهی مبتنی بر کارآفرین
این مدل برای افرادی طراحی شده است که به هر دلیل تاکنون موفق نگردیده­اند از توانائیهای کارآفرینی خود بصورتی اثربخش و کارآمد بهره جویند. در این راستا موسسه شتابدهی آوا برای اینگونه افراد که ما به آنها کارآفرینان بالقوه میگوئیم فرصتی فراهم آورده است تا بتوانند بر مبنای علاقه، تخصص و مشارکت در ایده­های دیگران یا نظرات متخصصان بازار اقدام به توسعه ایده استارتاپی نموده و نهایتا استارتاپ خود را تاسیس نمایند.

2. مدل شتابدهی مبتنی بر استارتاپ شرکتی
این مدل به دو منظور طراحی شده است. در حالت اول مخاطبین ما شرکتهائی هستند که جهت رفع مشکلاتشان نیازمند راهکارهای نوآورانه میباشند و حالت دیگر شرکتهائی مورد خطاب قرار میگیرند که طرح­های نوآورانه داشته ولی برای تجاری سازی آنها نیازمند تاسیس یک استارتاپ میباشند.

3. مدل شتابدهی مبتنی بر ایده استارتاپی
این نوع مدل برای اشخاص یا تیمهائی طراحی گردیده است که خود دارای ایده استارتاپی بوده و خواهان اکوسیستمی هستند که بتوانند ایده خود را در قالب استارتاپی موفق تجاری سازی نمایند.


تجاری سازی ایده در موسسه شتابدهی فناوری صنایع ارتباطی آوا شامل 5 مرحله میباشد:
1. آماده ­سازی
آماده ­سازی بعنوان اولین مرحله در فرایند مبتنی بر کارآفرین میباشد که به توسعه شخصی کارآفرین، شناخت و تعریف مساله و خلق و توسعه ایده برای رفع مساله پرداخته میشود(3 ماه).

2. پیش ­شتابدهی
در این مرحله طی مدت 3 ماه علاوه بر شکل­گیری تیم استارتاپی، میبایست کمینه محصول پذیرفتنی نیز را آماده نموده و با ارائه به مشتریان اولیه بازخورد آنرا دریافت نمایند. تا بتوان در ادامه مقیاس­پذیری آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

3. شتابدهی
مرحله شتابدهی بر اساس نتایج مرحله قبل تیم استارتاپی بیشتر بر روی آماده سازی مدل کسب و کار تمرکز داشته تا در انتها تکرارپذیری و سودآوری ایده مورد تائید قرار گیرد (3 ماه).

4. اوج­گیری
این مرحله که بطور متوسط 4 ماه بطول خواهد انجامید تیم استارتاپی اقدام به جذب سرمایه و ورود به بازار مینماید.

5. رها سازی
پیش بینی موسسه شتابدهی اینست که در حالت نرمال برای هر شرکت استارتاپی همخوانی بازار و محصول طی یک بازه 5 ماهه میبایست رخ دهد.

استارت‌آپ‌ها
ایده‌ها
خدمات
حوزه‌های کاری
مهارت‌ها
همکاران