fa-IR
ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود
ثبت‌نام نکرده‌اید؟
ثبت نام

باشگاه مشتریان بر بستر تلفن همراه

شرح
   هنوز مشخص نشده!
   هنوز مشخص نشده!
   هنوز مشخص نشده!

مشتریان بر بستر تلفن همراه با ترکیب کانال‌های مختلف دسترسی اعم از پیامک، وب، گوشی‌های هوشمند و .... با سازمان در تعامل مستقیم قرار می‌گیرند و خدمات مختلفی را دریافت می‌کنند که در نهایت به افزایش رضایت مشتریان از یک سو و داشتن اطلاعات کامل در مورد نظرات واقعی مشتریان در مورد مجموعه، محصولات و خدمات می‌انجامد. از دیگر اهداف مهم ایجاد باشگاه مشتریان بر بستر تلفن همراه در مجموعه‌ها، مقوله داده کاوی اعضاست. با امکان فراهم شده می‌توان از پردازش اطلاعات فروش و اطلاعات مشتریان در کنار هم بهره برد و بر اساس آن داده‌های با ارزشی از بخش فروش و خدمات بدست آورد.

انصراف